سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانلود پاورپوینت و فایل ورد فرهنگ طبیعت معماری در آثار آلوار آلت (یکشنبه 96/7/23 ساعت 3:47 عصر)
دانلود پاورپوینت و فایل ورد فرهنگ طبیعت معماری در آثار آلوار آلتو به همراه عکسهای مربوط به طبیعت معماری و فایل صوتی
دسته بندی معماری
فرمت فایل ppt
حجم فایل 11229 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 89
دانلود پاورپوینت و فایل ورد فرهنگ طبیعت معماری در آثار آلوار آلتو

فروشنده فایل

کد کاربری 7169

دانلود پاورپوینت و فایل ورد فرهنگ طبیعت معماری در آثار آلوار آلتو به همراه عکسهای مربوط به طبیعت معماری و فایل صوتی

توضیحات مربوط به فایل پاورپوینت

72 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش

•زندگینامه

•فنلاند

•شخصیت خصوصصی

•ویژگیهای معماری

•تحلیل آثار •نمونه های دیگر

زندگینامه

 

در سال1898 در دهکده کورتان از توابع شهر جیاسکیلا در غرب فنلاند متولد شد.او بزرگترین فرزند خانواده اش بود. پدرش نقشه بردار و مادرش منشی دفتر پستی بود.وقتی پنج ساله بود خانواده او به شهر جیاسکیلا که از شهرهای اصلی ودر زمره مراکز فرهنگی این کشور است و امروزه نیز به دلیل سنت قوی تعلیم وتربیت به آتن فنلاند معروف است مهاجرت کردنددر آنجا محیط اطرافش تفاوت بسیاری با زادگاهش داشت زمین صاف به ارتفاعات که توسط دریاچه ها احاطه شده بودند تغییر یافته بود جاده های روستایی تبدیل به خیابانهای شبکه ای شهری شده بود شلوغی و ازدحام شهر جایگزین صدای احشام در روستا شده بود.

در سال 1916 برای ادامه تحصیل در رشته معماری به هلسینکی رفت و در دانشگاه پلی تکنیک مشغول تحصیل شد. ولی تحصیلات او به دلیل جنگ داخلی فنلاند متوقف ماند جنگی که نهایتا در سال 1918 به جدایی فنلاند از روسیه انجامید.

 

در 1921 با مدرک معماری فارغ التحصیل شد و بعد از یک سال خدمت وظیفه دفتر شخصی اش را در سال 1923 در جیاسکیلا افتتاح کرد. یک سال بعدبا دستیارش "آینو مارسیو"ازدواج کرد. آینو فردی متعادل و آرام بود و ایده های بلند پروازانه آلتو را کنترل می کرد. همچنین او مسئول طراحی داخلی ساختمانهایی بود که آلتو طراحی می کرد. آینو در سال 1949 پس از یک زندگی کوتاه در گذشت.

در 1927 در مسابقه طراحی ساختمان شرکت تعاونی کشاورزی در جنوب غرب فنلاند برنده شد و همراه خانواده اش به تورکو محاجرت کرد.تورکو دارای پیشینه قدیمی و ارتباطات خوبی با دیگر بخشهای اروپا بود و تاثیر بسیاری در آلتو گذاشت.

در 1929 آلتوطراحی نمایشگاه هفتصدمین سال جشن سالیانه تورکو را قبول کرد که یکی از اتفاقات مهم در شکل گیری معماری مدرن فنلاند بود. همچنین طراحی مرکز آسایشگاه مسلولین در پای مییو در سال 1932 از کارهای بزرگ او و موثر در معماری اروپا بود. احاطه طبیعت بر مصنوع به عنوان نقطه شروع طراحی تبدیل به امضای کارهای آلتو شده بود.

----------------------

توضیحات مربوط به فایل Word

17 صفحه Word قابل ویرایش

فهرست

 

زندگی نامه ........................................ 3

 

فنلاند ...............................................5

 

شخصیت خصوصی.................................7

 

خصوصیات معماری آلتو .......................... 8

 

تحلیل آثار ......................................... 12