سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پاورپوینت سیر تکامل برنامه ریزی (یکشنبه 96/7/23 ساعت 4:1 عصر)
این فایل حاوی مطالعه سیر تکامل برنامه ریزی می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 98 اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1988 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 98
پاورپوینت سیر تکامل برنامه ریزی

فروشنده فایل

کد کاربری 5979

بخشی از محتوای محصول:

- برنامه ریزی یکی از مهم ترین و با اولویت ترین ارکان مدیریت می باشد . - آثار بجای مانده از زندگی بشر اولیه طی صدها هزار سال پیش نشان می دهد که در هر زمانی برنامه ریزی به نوعی صورت می پذیرفته است .

 

- از بدوی ترین و ساده ترین فعالیت های گروهی بشر دررفع نیازهای خود( نظیر شکاریا خوشه چینی ) تا جدیدترین و پیچیده ترین فعالیت های اقتصادی ، اجتماعی و صنعتی که عمدتاً از اواخر قرن هفدهم و درچارچوب صنایع و بازرگانی رونق گرفت و در دوران انقلاب صنعتی متجلی شد عموماً نیاز به
برنامه ریزی را ثبوت راند

 

- گردآوری افراد و ابزار و سازماندهی و هدایت آنها در زمان مناسب برای شکار، مدیریت اولیه را به
برنامه ریزی ابتدایی پیوند می داد.

 

- مراکز بزرگ تمدن باستان نظیر چین ، مصر، ایران ، یونان،روم هرکدام به سهم خود دارای برنامه ریزی های ضمنی بوده اند .

 

- اولین برنامه ریزی توسعه به اوایل دوران زمامداری استالین در اتحادجماهیر سوسیالیستی شوروی سابق برمی گردد .

 

کمی پس از سال 1500 میلادی ، عقاید ماکیاولی مبتنی بر لزوم حداکثر استفاده از هر چیز در خدمت حاکم، طرفداران زیادی یافت .

در حدود سال 1650 میلادی ، لویی چهاردهم ، امپراتور فرانسه زندگی روزمره و شیوه حکومت خود را براساس یک زمان بندی دقیق قرار داده بود که طبیعتاً دستگاه دولت نیز تا حدودی ملزم به رعایت این برنامه ریزی بود .

و...

 





پاورپوینت بازاریابی بین المللی (یکشنبه 96/7/23 ساعت 4:0 عصر)
بازاریابی بین المللی بازاریابی اهمیت فرهنگ در بازاریابی بین المللی عناصر فرهنگ بازاریابی نهادهای اجتماعی تاثیر گذار در بازاریابی ارزیابی و شناخت فرهنگها در بازاریابی و
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل ppt
حجم فایل 35 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16
پاورپوینت بازاریابی بین المللی

فروشنده فایل

کد کاربری 7760

بازاریابی بین المللی
بازاریابی
اهمیت فرهنگ در بازاریابی بین المللی
عناصر فرهنگ بازاریابی
نهادهای اجتماعی تاثیر گذار در بازاریابی
ارزیابی و شناخت فرهنگها در بازاریابی
و...

 





پاورپوینت مدیریت محصول (یکشنبه 96/7/23 ساعت 4:0 عصر)
این فایل حاوی مطالعهموضوع مدیریت محصول می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 133 اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1035 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 133
پاورپوینت مدیریت محصول

فروشنده فایل

کد کاربری 5979

بخشی از محتوای محصول:

تعریف مدیریت :

تحقق اهداف کارآفرین ارتباط تنگاتنگی با فرایند مدیریتی یک کارآفرین و در واقع با اجزاء ، ساختار و شیوه مدیریتی وی دارد.

درباره تعریف مدیریت اتفاق نظر خاصی در دست نیست و صاحب نظران و نظریه پردازان علم مدیریت با اهداف و سرگیری های گوناگون، تعاریف متفاوتی ارائه کرده اند که بعضی از این تعاریف به شرح زیر است:

¯مدیریت عبارت است از هنر انجام کار به وسیله دیگران

¯فراگرد تبدیل اطلاعات به عمل، این فراگرد تغییر و تبدیل را تصمیم گیری می نامند.

¯فراگرد هماهنگ سازی فعالیت فردی و گروهی در جهت هدفهای گروهی.

¯ فراگرد برنامه ریزی، سازماندهی، رهبری نظارت کار اعضای سازمان و استفاده، از همه منابع موجود سازمانی برای تحقق هدفهای مورد نظر سازمان.

 

سیر تحول اندیشه های مدیریت به ترتیب ذیل است

الف- نظریه های کلاسیک که شروع این نظریه از سال 1910م است و به سه دسته تقسیم می شوند:

•1- مکتب مدیریت علمی

•2- مدیریت اداری

•3- نظریه بوروکراسی

 

شعار مدیریت علمی این است که انتخاب بهترین روش برای انجام هر کار است. در نظریه بوروکراس بر این اصل استوار است که شکل سازمانی مطلوبی که به طور منطقی طراحی گردد بسیار کارآمد می شود و از اصول منطق و نظر پیروی می کند و برمبنای اختیار مشروع قرار می گیرد.

محوریت بحث نظریه مدیریت کلاسیک دستیابی به حداکثر کارایی سازمان است.

و...

 





پاورپوینت حقوق و تکالیف مصرف کننده در تجارت الکترونیک (یکشنبه 96/7/23 ساعت 4:0 عصر)
این فایل حاوی مطالعه حقوق و تکالیف مصرف کننده در تجارت الکترونیک می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 28 اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1027 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28
پاورپوینت حقوق و تکالیف مصرف کننده در تجارت الکترونیک

فروشنده فایل

کد کاربری 5979

فهرست
مقدمه
مفهوم مصرف کننده
نگرانی های مصرف کننده
ضرورت حمایت از مصرف کننده
حقوق مورد حمایت مصرف کننده
مستثنیات حمایت از مصرف کننده
ضمانت اجرای نقض حقوق مصرف کننده
تکالیف مصرف کننده
نتیجه گیری

 





پاورپوینت آمیزه های بازاریابی (یکشنبه 96/7/23 ساعت 3:59 عصر)
آمیزه های بازاریابی
دسته بندی کارآفرینی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 462 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15
پاورپوینت آمیزه های بازاریابی

فروشنده فایل

کد کاربری 7760

آمیزه های بازاریابی

 





<   <<   6   7   8   9   10   >>   >